NEWMATEC 2024: Ubytovanie / FAQ

Rezervácia ubytovania:

Vstup na konferenciu nezahŕňa ubytovanie. Prosím, zabezpečte si ho vo vlastnej réžii. Rezerváciu je potrebné vykonať e-mailom alebo telefonicky, rezervácie cez web nie sú možné. Pri rezervácii uveďte názov konferencie „NEWMATEC“ alebo názov organizátora „ZAP SR“, nakoľko kapacita hotelov je vyhradená len pre účastníkov konferencie.

Hotel Partizan**** (miesto konania konferencie). Tel: +421 486 308 813, e-mail: partizan@partizan.sk

Hotel Stupka*** (200m): Tel: +421 48 6712 601, e-mail: stupka@tale.sk.

Hotel Golf*** (400m): Tel: +421 48 6712 601, e-mail: stupka@tale.sk

FAQ

Ako uhradím vstupenku na konferenciu?

Vstupenku uhradíte kartou alebo bankovým prevodom na účet organizátora, ktorým je Zväz automobilového priemyslu SR. Všetky potrebné informácie k platbe Vám zašleme e-mailom. Po dokončení registrácie ste povinní vstupenku na podujatie uhradiť. Nárok na vrátenie platby za vstupenku máte pri zrušení registrácie najneskôr do 30 dní pred konaním podujatia.

Zahŕňa vstupenka na konferenciu aj ubytovanie?

Nie, nezahŕňa. Ubytovanie si, prosím, rezervujte a uhraďte individuálne vo vybranom hoteli na základe Vašich preferencií. V prípade zrušenia rezervácie ubytovania Vám bude účtovaný storno poplatok v zmysle storno podmienok hotela.

Kde budem ubytovaný?

Na tejto stránke nad mapkou lokality (hore) nájdete nami odporúčané hotely. V prípade, že Vám ani jedna z ponúkaných alternatív nevyhovuje, prosím neváhajte nás kontaktovať, budeme sa snažiť nájsť pre Vás najvhodnejšie riešenie.

Kde môžem zaparkovať po príchode na konferenciu?

Parkovisko hotela Partizán a priľahlé záchytné parkoviská v okolí hotela poskytujú dostatok parkovacích miest pre všetkých účastníkov konferencie.

Kde sa po príchode na konferenciu zaregistrujem?

Registračný pult bude umiestnený vo vstupnej hale hotela Partizán. Vďaka dobrému označeniu ho určite neprehliadnete.

Budem bývať na hotelovej izbe sám?

Spôsob, akým budete ubytovaní, si môžete individuálne dohodnúť počas rezervácie ubytovania (nezabezpečuje organizátor podujatia). Ubytovacie zariadenia v mieste konania konferencie, resp. priľahlej lokalite poskytujú dostatočnú kapacitu pre všetkých hostí.

Budem mať počas konferencie zabezpečenú stravu?

V cene účastníckeho poplatku máte prvý deň konferencie zabezpečený obed v hoteli Partizán a večerný raut v Tálskej Bašte. Druhý deň ráno Vás budú čakať raňajky vo Vašom hoteli a obed v hoteli Partizán. Počas konferencie sa budete môcť občerstviť pri coffee breaku.

V akom jazyku bude konferencia?

Prednášky budú v slovenskom (českom) alebo v anglickom jazyku so simultánnym tlmočením.

Môžem si objednať aj vegetariánsku, bezlepkovú alebo inú špeciálnu stravu?

Samozrejme, stačí v registračnom formulári zadať túto možnosť a v poznámke vyplniť konkrétny typ stravy, ktorú požadujete.

Môžem zmeniť meno účastníka alebo zrušiť účasť na konferencii aj po zaplatení účastníckeho poplatku?

Svoju účasť na konferencii môžete zrušiť bezplatne najneskôr 30 dní pred podujatím. Po tomto dátume Vám nebude vrátená platba za vstupenku. Storno poplatky spojené s ubytovaním sa riadia ubytovacím poriadkom konkrétneho hotela. Registrácia na podujatie je zároveň záväzná objednávka s povinnosťou platby za vstupenku. Zmeniť meno účastníka konferencie môžete do 10 dní pred podujatím. Po tomto dátume nevieme urobiť zmeny vo vopred tlačených materiáloch (vrátane menoviek).

Viac informácií o platobných a storno podmienkach.